Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

söndag 6 februari 2011

Vad jag åt idag...(fuskdag i dag jag vet)

hmmm... Ja va ha ja ätit i dag?? Kan ju säga att jag tog mig en riktig sovmorgon. Vakna av gulle, där vid halv elva nånting. Så det blev inte så mycket till frukost. Lunchen blev inte heller så där mycket + för. Sen var vi till Liam på kalas. Han fyller år så. Eftersom Rasmus är lite rädd eller blyg kanske man skulle säga så ville han att jag var med. Så jag var med. Kanske en trygghet för Liams mamma, för hon vet ju inte hur mycket insulin Rasmus ska ha. Det vet inte Rasmus ens men det ska bli ändring på det.

De bjöd på chokladtårta, kakor och saft till barnen och kaffe (såklart till oss vuxna), när kalaset var över så for vi till Lemström på middag. Mamma bjöd på sluring (rotmos) så himla gott. Till efterrätt så var det Ris á la Malta.

Vad annat ska jag berätta om? Jag ska trappa upp träningen från 1-2 pass i veckan till 4 pass i veckan. Plus att jag ska börja röra mer på mig. Men först ska jag börja ordentligt på gymmet. :)

Nu ska jag sussa. Go natt alla

//Rimza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men inget spam de raderas!