Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tisdag 8 februari 2011

Drömmar om vargar


Drömde i natt igen om VARG. Så jag kollade upp vad det betyder. Är intresserad av drömtydning. Fick det här som svar:

Varg : En dröm om vargar symboliserar en opålitlig och grym person. Biter den dig kommer du att bli sårad.

Så jag vet inte vad jag ska tro. Oftast så är det jag och Rasmus som blir jagade. Antingen av en, två till och med tre vargar kan det vara. HUGA. Dessutom så är det mitt i stan. Det finns ju inga vargar på Åland men ursch...

Så tydligen finns det någon i min närvaro som vill mig illa, eller till och med kanske Rasmus med. Om man nu tolkar drömmen. Jag hoppas ju att det inte är sant men ja... fiender har väl alla??

Jag hoppas ju på att jag INTE har några fiender men men man vet ju inte. De har ju inte sagt nått iaf.

Nu ska jag gå och sova.

//Rimza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men inget spam de raderas!