Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

onsdag 20 april 2011

ingen skola på ett tag nu....

Först ligger man en vecka dekad med förkylning som inte vill ge sig. Man orkar int me någe... men i morgon blir det nog full fart mot helgen och Påsk!

Men va ha hänt annars då? Nå inte så mycket, i dag är väl den dagen som jag har orkat göra lite. fixat hemsidan som jag vill ha det och jag är väl rätt nöjd men vi får se va ronny säger när han kommer hem. =)

ska snart fara efter rasmus och ronny. Sen har jag rasmus hemma i 5 hela dagar och ronny e hemma 4 dagar. Ska bli så skönt att ha dem hemma!

Men nu ska jag fara å hämta Rasmus! Vår varmt ute men själv så fryser man å snoren rinner... (okej d där var kanske onöding information, ha ha)

Ha en skön onsda!!

//Rimza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men inget spam de raderas!