Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

lördag 23 april 2011

Det går sakta nu


Lördag morgon är min "viktdag". Har gått ner 1kg nu denna vecka. Jag närmar mig del mål 1. Jag har väl 3kg kvar men det är på gång. =)

Ronny är också på väg ner för vågen men det går lite fortare för honom än för mig just nu. Men men jag deppar int. För jag vet att jag går sakta men säker ner.

Men än är det lååångt till mitt mål. Jag ska ner till 65-70kg innan jag är nöjd. Handen på hjärtat så kanske man har en 40 kg att gå ner. JA DET ÄR FÖR MYCKET RIMZ JUST NU!!

Jag ska vara försiktig, ska int gå ner för fort men gärna 100kg innan sommaren är slut. =) 13 kg dit.

Men va ha hänt annars då? Inte så mycket, var på familjemiddag till svärmor i dag. Var helt bra nog. Åt lamm (mums), sås och potatis (ja ja ja vet) Men är det påsk så är det!
Annars så ha det int hänt så mycket! Ha en fin Påsk!!

//Rimza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men inget spam de raderas!