Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

torsdag 3 februari 2011

Ojoj... återföranas me gamla vänner (tror man)


Det var ett braaa tag sen jag skrev. Men det har int hänt så mycket i mitt liv. Upplevde att Åland ÄR litet, du känner en kille som känner en tjej som känner en kille som känner dig. typ... =)

Lite små kul att upptäcka sånt. Kanske man ha varit på fest tillsammans (har hänt mig ett antal gånger) och sen träffats två tre år senare, NÄMEN HEJ!! ÄR DET DU?? Du va me på den där festen som spåra ur för två tre år sen va? hmm jooo... och så börjar man snacka som man ALLTID ha vetat vem den andre e... (fast man har ingen aning) ha hänt det med. Men det är alltid lika kul.

I morgon e man ledig... guu va skönt.... =)

Nu skajag föröka me min !"¤#¤"!" programmering. När det inte går som jag VILL... HJÄLP!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men inget spam de raderas!