Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

måndag 4 juni 2012

vilken dag...

Ja säger nå de! Vilken dag! Allt har väl i och för sig flytigt på i dag! Vi har varit två man kort på jobbet nästan hela dan. Men det har som sagt gått bra iaf. Varit skönt och så. Chefen och en annan har varit borta.

Så var det sista veckan på skolan då. Nästa vecka (redan) börjar jag på Sveagården! Vart har denna termin tagit vägen??? Kan någon stanna tiden??? Jag kommer sakna alla i sommar! :( Jag hoppas att jag får fortsätta i höst igen, ska söka dit sen bara tjänsten kommer ut. Jag trivs faktiskt riktigt bra att jobba där i köket! Så håll tummarna att jag får tjänsten sen när den kommer ut! Jag vill jobba mån-fre!!

//Rimza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men inget spam de raderas!