Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

måndag 23 januari 2012

Står still!


På både gott och ont... Va TUSAN ska man göra för att gå ner lite iaf?? Mina planer håller på å gå i botten.... :(

Bläää... Steg på vågen i morse. FAN man står ju still... Va?? Inget ha hänt heller. Byxor känns lika dant som förr. Nu håller jag på och funderar på om man skulle köpa påsar och äta det typ nästa mån? :/ Jag hade tänkt gå ner 5kg i mån. Kanske jag har för höga förväntningar??

Nå ja. Jag sover bättre och jag har börjat äta frukost(!) som jag inte har gjort på några år. :)

Sen är jag inte så godis sugen mer. Börjar bli bättre. Vi hade munkar på jobbet förra veckan. Jag tog nog en men jag åt bara den. Sen fick det bli bara kaffe. :)

Nå nu ska jag gå och sova så man orkar med morgondagen!

//Rimza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men inget spam de raderas!