Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

torsdag 5 januari 2012

Mitt tråkiga liv! Och jag gillar det!

Nu har jag gett mig 17 på att jag ska gå ner till 70 kg tills jag fyller 30. Har 1½ år på mig. Så jag tror inte att jag tar så mycket skada.

Varför sådan rubrik är att alla verkar så "arga" på sina liv, jag tycker om mitt liv på sidan om. Jag har inget behov att ha en massa vänner just nu. Jag har mina få som jag kan ringa när jag vill typ. :) Ni är guldvärda!!

Men sen har man några vänner som kan ringa närsomhelst om de har ett problem. Vilket inte stör mig men jag undrar varför just jag?? Vad har jag som gör att de kan ringa/messa mig? Inget ont menat nu!! Utan jag undrar helt allmänt för det har varit så sen jag gick i skolan, kankse jag lyssnar mer än andra, kankse jag kommer med kloka råd?? Lite feedback skulle vara kul. För det är ju några som har sagt att jag borde bli psykolog, ha ha... neee det har jag inte NERVER till!! Men de har väl bra betallt väl. :)

Nå ja... :) Jag tycker man ska vara nöjd med det liv man har valt!!

Sen har jag grävt ner min stridsyxa, för det hjälper inte alls att va stridslysten, fast jag vill ibland klösa och riva! En liten bitch kan man ju va. Men sån är jag, har du problem med det så fine, inte stör det mig, men kom och säg att nu är du elak. För jag tänker inte på att jag kan vara elak!! Oftas så märker jag att jag är det.

Nej nu ska jag återgå till min städning, ha en fin torsdag!

//Rimza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men inget spam de raderas!