Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

söndag 1 maj 2011

folkrace video hjalle och heavy



Snart börjar folkrace säsongen så jag tänkte bjuda på denna fiiina låt. Längtar som s***n... ha ha... Damm, grus smak i kaffet, goa vänner och man får vara UTE i det fina (nåja) vädret. Vi har nått som kallas "åländskt folkrace väder"! Nämligen REGN!! Det brukar aldrig slå fel. Det regnar oftast när det är folkrace hit.

det kommer väl några svenskar också nu till premiären.... OCH det är riktigt kul att dom hittar hit. För våran bana är BÄST... SKRYTER liite.. =)

Det är första maj i da så det blir kanske att fara på marknaden å se va som finns där... annars så händer d nog int så mycket i dag! Ronny gulle ska väl fixa bilen så han kan tävla på lörda (7 Maj).

Va ha jag annars i mitt huvud??

Nå har en deadline i morgon som ska bli klar, dessutom har jag väl en deadline tills ikväll också men det är två lättare projekt!! (hoppas jag)

Nej nu ska jag fixa lite här hemma!! Ha det GÖTT!!

//Rimza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men inget spam de raderas!