Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

onsdag 27 april 2011

Tankar...

Lite tankar som rör sig i mitt huvud denna onsdag.

Livet, alla har en uppgift här i livet och på jorden. Men ibland (framför allt i dag) undrar jag vilken är min uppgift här i livet? Vad ska jag jobba med, var ska jag bo? Jag har många frågor men inga svar just nu iaf. Tittar ut genom fönstret och ser våren. Våren med all dess prakt i de olika nyanser av grönt.

Det är inga ljusa tankar i mitt huvud, snart fyller man 30 å man har int kommit nånstans i livet känns det som. Okej det är ju 2 år dit men ändå.

Skolan, vill jag verkligen gå där? Vill jag verkligen jobba med datorer? Vad vill jag göra? Frågor frågor. Tror att jag håller på att bli knäpp. När jag inte vet, jag vill jobba, jag vill köpa hus, jag vill gifta mig, men när man bara har motgångar just nu i livet.

När man har en karl som inte vill gifta sig. Då får man lov att finnas i det. Men han älskar mig iaf. Det vet jag.

Nej nu ska jag gå å fixa lunch, så får vi se om jag hittar min mening med livet och min uppgift. För alla har väl en uppgift här i livet?

Ha en bra dag alla...

//Rimza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men inget spam de raderas!