Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

fredag 1 april 2011

Skolan...

Så satt man på kurs i skolan..*suck* Men det går nog bra...

Ska gå en kurs som heter Sociala Webben. Den är nog mest för bibliotekarier. MEN den är it relaterad. I två hela dagar så e man i skolan.

Sku igenteligen jobba i morgon å söndad, men det funkar int den här helgen... =( MEN nästa helg ska ja jobb... =)

Ronny gulle var snäll i dag och körde mig till skolan. =) Fundera lääänge på om jag skulle köra själv eftersom sist jag sminka mig så krocka ja... ja ja ja vet. Jag är int skrockfull bara försiktigt. Dåliga vibbar kanske man kan kalla det. :/


Nu tog min fantasi slut men jag skriver mer sen.

Ta hand om er //Rimza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men inget spam de raderas!