Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

torsdag 24 mars 2011

TACK!!

Tack alla för bil erbjudantena. Men eftersom min gubbe är lite kräsen (d e int ja) när det gäller bilar så ska de vara lite mer tja... bättre skick, de ska int ha någe fel eller int ha gått för långt heller... Nå ja...

Jag hade tagit första bil som jag hade hittat. Men det är jag d... Hitta en skit snygg Honda accord. Men NEJ den dög inte... eftersom vi måsta ev köpa nya s-däck till den dessutom så va d lättisar som sommar däck... =) ME LIKE.

Sen måste jag även tacka Conny för att vi har fått låna hans lilla Honda. =) Men den är ju liten och sen så e d ju så att man vill ha en egen bil. Ifall att det skulle hända nått... harkel... ja ja ja va ju å krocka ronnys bil men det var ju int mitt fel.

Men nu ska jag fortsätta städa. Eller lunch först sen forsätter vi..

Ha en bra dag...

//Rimza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men inget spam de raderas!