Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

lördag 19 mars 2011

Ålands mässan och Bröllop- och kalas mässan


Denna helg är mäss helg på denna ö.

Vill så gärna gå på båda MEN någon ha bestämt att min gubbe och hans bror MÅSTE vara på ett viss ställe en viss tid. Denna person kan ju gå på mässa vilken dag hon vill men jag jobbar i morgon och mässan stänger kl 18 å ja slutar kl 17. På en 1h ska jag komma hem, äta, diska, fixa mig i ordning men då e nog kl så pass mycke att man hinner inte dit. För jag jobbar mellan 9-17 i morgon. Ska bli kul att få jobba sig lite. =)

Nu tänker du säkert att men hallåå du kan väl fara utan gubben... Det skulle jag göra om jag hade en BIL!! Men nu är fallet sån att jag inte har en egen bil mer. Vi har inte råd att ha två bilar. Dessutom nu så jagar vi en ny eftersom våran inte kommer lagas efter krocken. synd... Men sånt e livet, bara att acceptera det.

Var och skrev omtenta i dag. Hoppas att det gick bättre denna gång. (tror int d)...

Nej nu ska jag städa visare nu när man e "ensam" hemma me sonen...

Ha en bra dag!!

//Rimza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men inget spam de raderas!