Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

lördag 1 januari 2011

Mina syskon

Nu har vi kommit till mina syskon i tema bloggen. =)

Jag har då två syskon. Båda yngre. En bror som alla (nå ja, nästan alla) vet vem som är, Uffe 26 år, han jobbar på "på gatan" (restaurangen heter så) i borgå. =)

Han flytta till finland för ett år sen. Träffa en flicka som heter Vonne, nu har dom dessutom fått en liten kille som heter William. Uffe är guffar till Rasmus.

Sen har jag min lilla syster Linda, som är 19 år och sambo med Johan. Linda går också på högskolan men företagsekonomi.

Nå ja kan väl int igenteligen skriva mer om mina syskon, vi e nog rätt lika ha vi märkt, till sättet, vi har en viss humor som int alla förstår. Men som vi fattar. Oj va vi kan skratta åt varandra, vi kallar det "uffe humor" ha ha... nee ja skoja bara... =)

Jag älskar mina syskon, fast vi har ju haft våra dispyter. Men vem har int stridit med sina syskon?? Ja tänkte väl det....

//Rimza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men inget spam de raderas!