Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

lördag 16 oktober 2010

ojoj

Kan man ha bättre vänner?? tror inga d... =) Tack för igår Daniela å Tina. Var chaffis till Daniela igår. Hennes kille Marko kom ti ön i natt.

Först så va Daniela hit på midda. Sen kom Tina, Li och Kålle. Hade riktigt roligt. Jag bjöd på köttfärsbiffar, stekt svamp, kokt potatis å sås. MUMS

Jag och Daniela for där vid 22.30 till stan. När vi kom vid Mariebad så möte vi Subarun. *morr*
Körde vidare mot Select, där stod Jocke (Danielas lille bror) så vi for dit å prata. Men tror ni int att Subarun kom efter mig då?? Synd att jag inte kan köra hennes bil så där himmla bra. Måste köra hennes Opel lite oftare så ja kan provocera dom lika mycke. Ojoj va kul ja sku ha... nu växte hornen igen.

Ja ha börjat min HÄMD nu. Men ja säger int va d e. Vissa vet hur redan... ;-) det ja kan säga e att det INTE e olagligt. För sånt håller ja int på me. Jag har respekt för polisen. Kanske det har att göra me min uppväxt eller va ja ha varit me om.

Nej nu ska ja gå å göra nån nytta. Så här blir det inga barn gjorda...

//Rimza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men inget spam de raderas!